Klantenservice en contact
1 algemeen
1.1 ik heb een vraag

Design brievenbus en tuin.nl hecht er natuurlijk veel waarde aan u van optimale

informatie te voorzien.

Wellicht vindt u onderstaand het juiste antwoord op uw vraag,  zo niet,

mail ons dan via het contactformulier hiernaast en wij beantwoorden uw vraag

binnen 24 uur per mail of telefonisch indien gewenst, geef aub dan wel uw

telefoonnummer door.

1.2 Wat doe ik als ik twijfel over kleur, uitvoering of materiaal?
*Als u zeker wilt zijn dat u de juiste kleur of tint brievenbus of deurtje bestelt maar u twijfelt,
*Als het er precies op aan komt in combinatie met andere kleuren in de omgeving waar uw  brievenbus komt,
*Als u twijfelt tussen 2 of meer producten;
Neem dan even contact met ons op, info@designbrievenbusentuin.nl
Wij helpen u graag om de juiste keuze te maken!

1.3 Ik wil graag een artikel van Designbrievenbusentuin.nl als cadeau laten bezorgen, kan dit?

                            Natuurlijk, als u iemand wilt verrassen met een mooi Designbrievenbusentuin.nl product volgt u gewoon de normale bestelprocedure. Bij het bezorgadres vult u de naam, het adres, postcode en stad in van diegene naar wie het product verzonden dient te worden.

U kunt ook gebruik maken van onze GRATIS cadeauservice, het artikel wordt dan feestelijk ingepakt en bij het product wordt een mooie kaart gedaan met daarop de tekst die u ons heeft opgegeven. Klik hiervoor de cadeauservice in de linkerkolom aan en leg deze in uw winkelmandje.

Ook kunt u zelf een wenskaart naar ons opsturen of mailen welke wij dan meeverpakken.

Voor meer informatie; mail ons via het formulier hiernaast.

1.4 Kan ik de brievenbussen ook in het echt bekijken?
Natuurlijk kunnen wij u informeren of de door u gewenste brievenbus al ergens bij u in de buurt staat. Hoewel wij geen showroom hebben kunt u in overleg ook een aantal modellen bezichtigen op ons adres in Z-W Nederland, stuur ons hiervoor een mail met uw contactgegevens en wij maken een afspraak met u.
1.5 Wat als ik na ontvangst van mijn bestelling van gedachten verander?

Tuin- decoratie en dierenartikelen kunnen, indien onbeschadigd, binnen 14 dagen na ontvangst op eigen kosten geretourneerd worden waarna u per omgaande het door u aan ons overgemaakte bedrag minus eventuele transportkosten op uw rekening teruggestort krijgt.

Voor standaard brievenbussen geldt hetzelfde als voor tuin-, decoratie en dierenartikelen, brievenbussen die op uw bestelling in een speciale kleur of uitvoering geleverd zijn kunnen over het algemeen niet geretourneerd worden.

Natuurlijk kunnen wij altijd in overleg kijken of er een passende oplossing te vinden is.
1.6 Kunt u de brievenbussen ook plaatsen?

Nee, het is voor ons nog  niet  mogelijk plaatsingen  te verzorgen.

Natuurlijk zijn wij graag bereid u telefonisch of schriftelijk informatie m.b.t.  plaatsing te bezorgen.

2 betaling en kosten
2.1 Wat zijn de transportkosten?
Als u -uitgezonderd stenen brievenbussen- voor €50,00 of meer bestelt, betalen wij de transportkosten voor u.
Voor kleinere bedragen vragen we een bijdrage voor transport- en
administratiekosten van €4,95 per zending.
Stenen brievenbussen worden op pallet geleverd, hiervoor wordt een bijdrage van € 50,00
gerekend.
2.2 Zijn er verborgen kosten?
Nee, onze prijzen zijn inclusief 21% btw en bij bestellingen boven €50,00
betaalt u ook geen transportkosten (behalve voor stenen brievenbussen, bijdrage transportkosten € 50,00).
Bij bestelingen onder €50,00 betaalt u een bijdrage in de kosten van €4,95.
2.3 Kan ik met creditcard betalen?

Nee, aan de meeste creditcards zijn kosten voor de ondernemer verbonden.
Om de prijzen zo laag mogelijk te kunnen houden bieden we u de mogelijkheid
te betalen met Ideal, Bancontact of Internetbankieren. Mocht geen van deze mogelijkheden u passen, neem dan even contact met ons op per mail via het contactformulier hiernaast,
we overleggen graag met u wat er voor u dan wel mogelijk is.

2.4 Wat gebeurt er als ik betaald heb en mijn zending komt beschadigd bij mij aan?
Wij garanderen u dat uw zending op onze kosten vervangen wordt, indien u per omgaande maar in ieder geval binnen 8 dagen na ontvangst de beschadiging of het defect aan ons meldt en het product in originele verpakking retour stuurt. In het geval dat vervanging niet mogelijk is storten wij uw betaling zonder discussie terug.
2.5 Betaal ik verzendkosten als ik meerdere artikelen met een waarde van minder dan € 50,- bestel?

                               Elke order met een totale waarde van meer dan €50,- wordt franco geleverd, (uitgezonderd stenen brievenbussen) ook als de artikelen afzonderlijk minder waard zijn.

3 Levertijd en bezorging
3.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Ons assortiment  is normaal gesproken op voorraad en zal nadat het bedrag van uw order op onze rekening is overgemaakt binnen 48 uur verstuurd worden

Indien onverhoopt niet op voorraad krijgt u hierover per omgaande bericht en zal de levertijd maximaal 10 werkdagen zijn.

3.2 Hoe weet ik wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

Uw orders worden bezorgd door DPD pakketdienst of PostNL, binnen 2 dagen na verzending door ons.

Voor de bezorging van grotere pakketten en pallets overleggen wij tevoren de gewenste leverdatum met u.

3.3 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, het is mogelijk uw bestelling af te halen op ons adres in Nieuw Vossemeer (N-Brabant)
maar enkel op afspraak. Natuurlijk betaalt u dan geen verzendkosten. U kan hiervoor per mail of telefonisch contact met ons opnemen;
info@designbrievenbusentuin.nl of 06-52360238.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »